fattigare

Då var jag 299 kr fattigare. Jag har nämligen inhandlat ett par iPod (iPhone) hörlurar. För 299 kr. Men vad gör man inte för originalet. Jag fick dessutom hörlurarna i någon liten plastpåse. Riktigt kul. 



Idag på digitaltekniken (då min "partner" dumpade mig för ett intagninsprov med fiolen) gjorde jag massa. Typ inte. Jag gjorde lite, men i alla fall så mycket som jag var kapabel till. Jag är ju inte superhaj (aka superduktig) i ämnet. Men det funkar.

Vi fick även våra matkort idag och tydligen går jag i klass NVTE. Mer än jag visste. 



Jag är inte helt nöjd med bilden, men vad ska jag göra åt saken nu lixom... Kom på nu att jag kan äta lunch i skolan typ en hel vecka efter att jag tagit studenten. Spännande att se om de gör "god" (aka ätbar) mat då när INGEN är i skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0