Nytt i garderoben

Idag åkte jag ner till stan för att göra en del ärenden (Swedbank, Synsam, Teknik Magasinet och Stadium) och passade även på att inviga vår-/sommarjackan. Det blev ganska kallt. 


Jag tänkte göra en dålig bild lite bättre... detta blev resultatet.


Kul med alla (!) papper man får från banken varje (!) gång man är där.




Det blev två (2) nya skor inköpta. Converse för 699:- och Race Marine för 99:-. Pappa (och mamma) betalade halva Conversen, mne enbart om jag gick med på att slänga mina jag har nu. Efter en stund av noga övervägande gick jag med på det. 


Jag älskar Converse-skokartongerna. ÄLSKAR!


"Converse is my Jesus."

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hela skor....det var ju inte en dag för tidigt.

2011-03-25 @ 16:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0