Passion och marmelad

Idag är det måndag = skolan igen efter helg. Det är ALDRIG kul. Skola efter helg alltså. 

Vi såg på film hela Religion A-lektionen. Hela och hela, den är 60 minuter. Men i alla fall såg vi på Passion of the Christ. Tyck vad du vill om filmen, men om man sett den någon gång innan så blir det ganska tråkigt att se den igen, tycker jag. Vi såg dock inte allt det blodiga (aka galna) utan hoppade lite. Det var ju trots allt lektion. 



Det tog ett tag innan alla fattade vem som var vem i scenen vi "hoppade in i" (scenen där vi började se filmen).


När jag kom hem såg jag att jag hade fått ELLE Mat & Vin = Wiihuu!! jag blev sjukt inspirerad och gjorde björnbärsmarmelad i farten. Gott blev det också. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0